•  Sertificēts partneris
  •  Piegāde 4-6 d. d.
Rādīt PVN:

Preču piegādes noteikumi:

 

  • pircējs, veicot preču pasūtījumu, apņemas norādīt preču piegādes vietu.

 

  • pircējs apņemas personīgi pieņemt preces. Gadījumā, ja viņš nevar preces pieņemt personīgi, bet prece ir nogādāta uz viņa norādīto adresi, pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējam nav tiesību izvirzīt pretenzijas par preču piegādi neatbilstošam subjektam (izpildītājam).

 

  • preču piegādi veic Pārdevējs vai tā pilnvarotais pārstāvis.

 

  • visi pasūtījumi tiek nosūtīti 3-5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas (maksājuma saņemšanas). Piegāde notiek tikai ar FedEx vai UPS kurjeru. Kurjers mēģina piegādāt pasūtījumu 3 reizes, pirms tas tiek nosūtīts atpakaļ sūtītājam. Piegādes laiks ir 3-5 darba dienas no nosūtīšanas no veikala noliktavām.

 

  • piegādes cena ir 7 eiro, un tā ir spēkā esoša visā Latvijā. Sākot no pirkuma cenas 100 eiro - bezmaksas piegāde.

 

  • FedEx piegādes gadījumā klientam automātiski tiks nosūtīts izsekošanas kods, un UPS gadījumā klients var pieprasīt izsekošanas kodu no mūsu klientu apkalpošanas centra (nav automātiskas nosūtīšanas).

 

  • juridiskie klienti sūtījumu saņems uz pasūtījumā norādīto adresi, tāpēc, ievadot adresi, pārliecinieties, ka tā ir pareiza.

 

  • pārdevējs nav atbildīgs par piegādes kavēšanos gadījumos, ko izraisa piegādes pakalpojumu sniedzējs vai Pircējs.

 

  • preču piegādes brīdī Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis. Pēc tam, kad Pircējs ir saņēmis rēķinu (piegādes pavadzīmi) vai citu piegādes kvīts dokumentu, sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu atbilstošā stāvoklī. Paziņojis, ka sūtījuma iesaiņojums ir bojāts (saburzīts, mitrs vai kā citādi ārēji bojāts), Pircējam tas jānorāda rēķinā vai citā piegādes un pieņemšanas dokumentā Pārdevēja vai viņa pārstāvja klātbūtnē. Ja Pircējs neveic šādas darbības, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības Pircējam par jebkādu preču bojājumu, ja šādas neatbilstības iemesls ir iesaiņojuma bojājumi, kurus Pircējs nav pamanījis saskaņā ar iepriekšminēto kārtību.

 

Preces garantija un nosacījumi

 

Visu preču aprakstus atradīsiet interneta veikala mājaslapā sirdspalidziba.lv. Pārdevējs nav atbildīgs, ja preces krāsa, forma vai citi parametri neatbilst realitātei Pircēja monitora izšķirtspējas dēļ.

 

Pārdevējs noteiktām precēm vai detaļām (piemēram, akumulatoriem) var sniegt ierobežotu garantiju. Šajā gadījumā īpašie garantijas nosacījumi ir norādīti preces aprakstā. Visām mūsu pārdotajām precēm ir 2 gadu garantija.

 

Preču atgriešana un apmaiņa

 

Saskaņā ar noteikumiem, kas aprakstīti šajā sadaļā, Pircējam ir tiesības atgriezt un apmainīt preces. Lai to izdarītu, viņam rakstiski (elektroniski vai fiziski) jāaizpilda atgriešanas/maiņas veidlapa un jāatdod tā kopā ar pasūtījumu.

 

Pircējam ir tiesības, saskaņā ar šiem noteikumiem, izmantot piedāvāto atgriešanas vai maiņas iespēju 14 dienu laikā pēc preču piegādi apliecinoša dokumenta parakstīšanas, paziņojot par to pārdevējam saskaņā ar 4.2. punktu lapā Noteikumi, sadaļā Pircēja tiesības.

 

Preces var atgriezt tikai fiziskas personas. Kompānijas un juridiskas personas nevar atgriezt preces.

 

Atgriežot preces, ir jāievēro sekojoši nosacījumi:

 

  • atgriežamajai precei jābūt nebojātā, oriģinālajā iesaiņojumā;

 

  • precei jābūt nesabojātai;

 

  • prece nedrīkst būt zaudējusi savu izskatu (nesabojātas etiķetes, nelobīta aizsargplēve utt.) (šis nosacījums neattiecas uz defektīvu preču atgriešanu);

 

  • atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to ir saņēmis Pircējs;

 

  • atgriežot preci, jāuzrāda pirkšanas dokuments, garantijas talons (ja tāds ir izsniegts) un aizpildīts 1. punktā minētā atgriešanas veidlapa.

 

  • atgriešana var tikt veikta tikai sazinoties ar klientu apkalpošanas servisu, lai uzzinātu par atgriešanas procesu.

 

Pārdevējam ir tiesības atteikties saņemt atgriezto preci no Pircēja, ja prece neatbilst šajā dokumentā minētajiem preces atgriešanas noteikumiem un nosacījumiem. Ja Pircējs vēlas atgriezt preces saskaņā ar 4.2. punktu lapā Noteikumi, sadaļā Pircēja tiesības, atgriešanas izmaksas sedz Pircējs. Atgriešanas izmaksas Pārdevējs sedz tikai tad, ja tiek atgriezta defektīva prece.